امام جمعه مهریز:دشمن از هر ترفندی برای جا انداختن فرهنگ غرب در کشور ما استفاده میکند
 

امام جمعه مهریز:دشمن از هر ترفندی برای جا انداختن  فرهنگ غرب در کشور ما استفاده میکند

 حجت السلام علی برهان امام جمعه مهریز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز که با حضور عالیشوندی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان برگزار شد ضمن بر شمردن امتیازات وبرکات ماه ذالحجه نسبت به ماهای دیگر سال افزود: ما باید بدانیم که 14 قرن دشمنان اسلام حق ما مسلمانان را غصب کردند و بعد از این مدت و با سید بزرگواری از خمین توانستیم حق غصب شده خود را پس بگیریم پس باید بسیار شکرگزار باشیم .

وی در ادامه با اشاره به اهمییت غدیر افزود :معنای واقعی غدیر این است که مردم کشور ما با خون وجان  جمهوری اسلامی و ارمان های آن را حفظ کنند.

برهان افزود: در زمان کنونی دشمن تمام توان خود را به کار گرفته است تا نگذارد تشیع واقعی در کشور ما پیاده شود و یکی از راههای هجوم دشمن برای جلوگیری از گسترش تشیع هجوم در عرصه فرهنگی کشور است و به دنبال آن دست گذاشتن روی مهمترین مسئله  در این زمینه یعنی  مسئله حجاب است و متاسفانه تاکنون نیز تا حدی در این زمینه موفق بوده است.

وی خاطر نشان کرد:باید برنامه ریزی شود تا فرهنگ عفاف و حجاب و استفاده از حجاب برتر یعنی چادر در شورای فرهنگ عمومی کل کشور  فرهنگ سازی شود و حداقل در حفظ و نگه داری وضع موجود کاری صورت پذیرد.

وی در پایان گفت :به نظر من حداقل باید در استان دارالعباده یزد کاری کنیم  که وضع فرهنگ موجود را همین طوریکه هست نگه داریم ومتوقف کنیم تا بدترنشود و این بزرگترین کار است.