امام جمعه مهریز: بدحجابی مهمترین پدیده ای است که انقلاب را تهدید می کند

امام جمعه مهریز گفت: در حال حاضر یکی از پدیده هایی که انقلاب اسلامی را تهدید می کند، پدیده بدحجابی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز به نقل از خبرگزاری فارس ، حجت الاسلام علی برهان در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: شکننده ترین مسئله و معضل انقلاب اسلامی را بدحجابی دانست و اظهار داشت: بدحجابی مهمترین پدیده ای است که انقلاب ما را تهدید می کند.
وی به عملکرد و مصوبات شورای فرهنگ عمومی مهریز در راستای مبارزه با بدحجابی اشاره کرد و گفت: نا امن کردن شهرستان برای بدحجابان، تغذیه بیلبوردهای سطح شهر با موضوع عفاف و حجاب و تعامل نزدیک با دانشگاه های شهرستان مهمترین عملکرد و مصوبه شورای فرهنگ عمومی مهریز در چند ماه اخیر است.
برهان بیان داشت: محوری ترین موضوع شورای فرهنگ عمومی مهریز مبارزه با بدحجابی است و با اجرایی شدن مصوبات آن، ریشه بدحجابی در مهریز خشکانده خواهد شد.
برهان انتشار ویژه‌نامه موهن خاتون توسط روزنامه ایران در سراسر کشور را محکوم کرد و گفت :در این ویژه نامه که 256 صفحه انتشار و رایگان توزیع شد مطالبی واضح و روشن علیه حجاب و چادر منتشر شده بود و چادر را به تمسخر کشیده بودند.
وی با انتقاد از دست اندرکاران این ویژه‌نامه تصریح کرد: در یک جا جسارت را به حد اعلی رسانده و می‌گوید؛ چادر مشکی بدترین نوع حجاب است و این رنگ اختراع ناصرالدین شاه است، وقتی ‌در سفر به کشورهای اروپایی و در مجالس عیاشی رنگ مشکی را دید، آن را در میان ایرانیان نشر داد.
امام جمعه مهریز به خاک و خون کشیدن روزه داران عراقی در 24 مرداد 1390 را محکوم کرد و گفت: پیروی کردن مسلمانان از دین صهیونیست ها و آمریکایی‌ها تنها خواسته اصلی آنان است و این محال محض است و مسلمانان دشمن سرسخت ظالمان خواهند ماند.
وی در دیگر محورهای سخنان خود به اهمیت نماز اشاره کرد و افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) بهترین ساعات و لحظات آدمی را لحظه اقامه نماز برشمردند.
وی با تاکید بر اهمیت لیالی قدر از مومنین خواست تا قدر این شبهای با فضیلت را بدانند.
برهان بیان داشت: افضل اعمال در ماه مبارک رمضان این است که از انسان در این ماه حتی یگ گناه هم سر نزند.