امام جمعه مهريز خواستار شد: حلقه‌هاي تربيتي صالحين گسترش يابد

 امام جمعه مهريز خواستار گسترش حلقه‌هاي تربيتي صالحين به ويژه در شهرستان مهريز شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، حجت‌الاسلام علي برهان در گردهمايي فرماندهان پايگاه‌هاي بسيج و پايوران بسيج ناحيه مهريز بر گسترش حلقه‌هاي تربيتي شجره طيبه صالحين همچنين افزايش كيفيت اين حلقه‌ها تاكيد كرد.
وي با اشاره به اهميت طرح شجره طيبه صالحين اظهار اميدواري كرد: با برنامه‌ريزي قوي شاهد تقويت بنيان‌هاي فكري، سياسي، اجتماعي و فرهنگي و بصيرت در جوانان باشيم.
برهان طرح شجره طيبه را يكي از طرح‌هاي محوري خواند و افزود: اين طرح مي‌تواند با شيوه ايجابي، خلاقيت و نوآوري در جوانان را شناسايي كند و نگراني‌ها و مشكلاتي كه در مورد اين قشر در جامعه وجود دارد را كاهش دهد.
وي ضمن قدرداني از دست‌اندركاران تشكيل شجره طيبه صالحين بيان كرد: شجره طيبه صالحين به تقويت بنيان‌هاي فكري، سياسي، اجتماعي، فرهنگي و بصيرت جوانان كمك مي كند.
امام جمعه مهريز عنوان كرد: حلقه‌هاي صالحين بايد در همه اقشار بسيج مانند بسيج اساتيد، دانش‌آموزي، دانشجويي، كارگري، هنرمندان و... تشكيل شود.
وي با اشاره به جنگ نرم دشمنان عنوان كرد: مقابله با جنگ نرم يكي از سرفصل‌هاي اصلي است و هر كاري كه در بسيج و سپاه انجام مي‌شود، بايد در چهارچوب اين سرفصل باشد.
به گزارش فارس، هم‌اكنون 175 حلقه تربيتي شجره طيبه صالحين در مهريز هر يك متشكل از 15 تا 20 نفر از جوانان فعاليت دارند.