امام جمعه مهريز: ايران در برابر گروهك‌هاي ضدانقلاب مي‌ايستد

خبرگزاري فارس: امام جمعه مهريز با اشاره خيالات شوم و گاه و بيگاه منافقان در مورد ايران گفت: ملت و مسئولان ايران در برابر گروهكهاي ضد انقلاب با تمام قوا مي ايستند و كوتاه نخواهند آمد.

به گزارش خبرگزاري فارس از مهريز، حجت‌لاسلام علي برهان در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه ضمن قدرداني از دلاورمردي‌هاي نيروهاي بسيجي در سپاه پاسداران در برخورد با گروهك پژاك كه در غرب كشور قصد عمليات ايضايي و آشوب داشتند و سپاه پاسداران آنان را تار و مار كرد اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران در نمايش اقتدار خود در برابر گروهكهاي ضد انقلاب كوتاه نخواهد آمد.
وي با بيان اينكه وحدت از ديدگاه امام راحل موجب پيروزي و موفقيت است، عنوان كرد: ايشان تفرقه و تشتت را نيز عامل شكست دانسته و از اينرو همواره بر وحدت جامعه اسلامي تاكيد داشتند.
برهان خاطرنشان كرد: دشمنان اسلام در كشورهاي اسلامي كه موج بيداري اسلامي در آنها به وقع پيوسته تلاش دارند تا با اختلاف‌افكني ميان انقلابيون، تلاش‌هاي آنان را ناكام بگذارند.
امام جمعه مهريز در بخش ديگري از خطبه‌هاي نمازجمعه با اشاره به سخنان اخير رهبر معظم انقلاب اسلامي در جمع مسئولان و دست اندركاران عرصه كتاب كشور بيان داشت: بايد منويات رهبري فرزانه انقلاب اسلامي نهادينه شود.
وي خاطرنشان كرد: همه مسئولان و دست اندركاران بايد در راستاي تحقق توصيه‌هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي تلاش مضاعفي داشته باشند.
امام جمعه مهريز تصريح كرد: در فضاي كنوني توجه به كتاب و كتابخواني در حد مناسبي نيست و بايد براي گسترش فرهنگ مطالعه همه آحاد جامعه جديت داشته باشند.
برهان در بخش ديگري از سخنان خود وحدت را پشتوانه‌اي عظيم براي حفظ ارزش‌هاي اسلامي و مقابله با ترفندهاي دشمنان انقلاب دانست و افزود: دشمنان خارجي از هر فرصتي براي ايجاد تفرقه و جدايي بين مردم و روحانيت استفاده مي‌كنند و با توسعه فتنه‌گري از طرق مختلف سعي دارند به وحدت امت اسلامي آسيب وارد كنند.