فرمانـــدار مهریــز در نشست با رییس و کارکنان اداره امور مالیـاتی شهـــرستان بیــان کـرد:

اطلاع رسانی و شفاف سازی هزینه کرد مالیات به تقویت فرهنگ مالیاتی شهرستان کمک می کند


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، دهقان بنادکی در نشست با رییس و کارکنان اداره امور شهرستان به مناسبت هفته فرهنگ مالیاتی بیان کرد: اداره امور مالیاتی یکی از ادارات حساس و موثر در سیستم اقتصادی کشور است.
مقام عالی دولت در مهریز ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای رییس و کارکنان این اداره، مالیات را نیاز ضروری اداره هر شهر و شهرستان دانست و گفت: مالیات و استفاده صحیح از آن میتواند به توسعه و پیشرفت کمک کند و در شرایط مختلف میتواند موانع و مشکلات مهم حوزه هایی همچون تولید و اشتغال را برطرف نماید.
فرماندار مهریز اطلاع رساني و شفاف سازی در مورد مولفه هاي مالياتي و عملكرد آن را ضروت دانست و گفت: مردم باید در جریان نحوه و میزان هزینه کرد مالیات در سطح شهرستان قرار گیرند تا فرهنگ مالیاتی گسترش یابد.
دهقان بنادکی بیان کرد: پرداخت به موقع مالیات نقش بسزایی در تسریع و توسعه عدالت اجتماعی و آبادانی دارد لذا مودیانی که در شهرستان نسبت به این موضوع اقدام می کنند تشویق شوند.
همچنین در این نشست مسائل و کمبود های اداره امور مالیاتی مهریز توسط رییس و کارکنان مجموعه مطرح شد و فرماندار شهرستان در راستای رفع آنها قول مساعد داد.