فرماندار شهرستان مهریز:

اطلاع رسانی و تبیین فعالیت‌های انجام شده در حوزه ورزش به مردم موضوع مهمی است که باید بیش از گذشته انجام و همگان در جریان آن قرار گیرند/محبت مدیران باید به سمت مردم باشد/حال ورزش مهریز خوب است/به برگزاری کلاسهای داوری ،مربیگری احتمام ویژه تری داشته باشیم/فرهنگ پهلوانی نباید از بین برود

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با حضور فرماندار مهریز،مدیرکل ورزش و جوانان استان،معاون فرماندار و روسای ادارات شهرستان های استان به میزبانی شهرستان مهریز برگزار شد

فرماندار مهریز در این جلسه گفت :اطلاع رسانی و تبیین فعالیت‌های انجام شده در حوزه ورزش به مردم موضوع مهمی است که باید بیش از گذشته انجام و همگان در جریان آن قرار گیرند.

 فرماندار مهریز در ادامه اظهار داشت :باید به کلاسهای داوری ،مربیگری احتمام ویژه ای داشته باشیم

وی به اهمیت شناسایی استعدادها اشاره کرد و گفت: باید استعدادیابی درستی در نقاط مختلف استان و شهرستان صورت گیرد. اگر امکانات خوبی در اختیار استعدادها قرار گیرد می شود قهرمانان زیادی را در شهرها و روستاها کشف کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم از تلاش‌های روسای شهرستان‌ها در امور ورزش و جوانان قدردانی کرد و ادامه داد: با توجه به کمبود نیرو و اعتبارات که از مشکلات مهم است فعالیت‌های خوبی در شهرستان‌ها صورت گرفته که باید از روسا و کارکنان ادارات شهرستان‌ها و اداره‌کل تشکر کرد.

این مسئول بیان کرد: دولت سیزدهم دولت مردمی و انقلابی است که باید در عمل نیز این مهم ثابت شود و انتظار داریم روسای شهرستان‌ها در بین مردم حضور داشته باشند و حرف‌ها و درد دل آنها شنیده و بررسی شود و مردم داری باید در اخلاق و رفتار مسئولان دیده شود.

حاجی حسینی گفت: جذب اعتبارات مورد توجه قرار گیرد و با هماهنگی و مطالبه از فرمانداری‌ها بسیاری از اعتبارات می‌تواند تخصیص و جذب شود که انتظار داریم روسای شهرستان‌ها در ارتباط نزدیک با فرمانداران و نمایندگان مجلس در این بخش مطالبه گری و پیگیری کنند.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز