استفاده بهینه از فضاهای ورزشی شهرستان

 

فرماندار شهرستان مهریز با اشاره به احداث سالن های ورزشی مجهز در شهرستان، بر استفاده بهینه از فضاهای ورزشی موجود تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، محمد دهقان بنادکی در دیدار با اعضای هیات فوتبال مهریز و مسئولین مسابقات فوتبال (یادواره شهدای شهرستان) ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم گفت: بیشترین حمایت را در عرصه ورزش شهرستان داشتیم و بنده شخصا در تمام مسابقات ورزشی مهریز حضور یافته یا جویای وضعیت مسابقات شدم.

وی با اشاره به اینکه حال ورزش مهریز خوب است ولی هنوز جای کار زیادی دارد افزود: فضاهای ورزشی خوبی در شهرستان احداث شده و چند پروژه نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد و در حال حاضر استفاده بهینه از فضاهای ورزشی موجود را در نظر داریم.

فرماندار مهریز بر اخلاق پهلوانی و مرام ورزشی تاکید کرد و گفت: کار کردن در ساختار ورزش می تواند پیامدهای بسیار مطلوبی به همراه داشته باشد.

وی اضافه کرد: از ورزش و ورزشکاران شهرستان حمایت می کنیم چراکه معتقدیم هرچه در این عرصه سرمایه گذاری شود برای مردم و شهروندان مهریزی منافع زیادی داشته و ضررهای کمتری به مردم می رسد.

دهقان بنادکی خطاب به ورزشکاران شهرستان گفت: در این مسیر بر خستگی غلبه کنید و راه را با همت و قوت بیشتر ادامه بدهید و مسئولین شهرستان نیز حمایت های لازم را از شما خواهند داشت.

و در پایان وی از زحمات اعضای هیات فوتبال مهریز و مسئولین برگزاری مسابقات فوتبال یادواره شهدای شهرستان قدردانی کرد.

۱۴۰۲/۰۴/۲۸

روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز