درجلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران مهریز تاکید شد؛

آماده باش دستگاه های خدمات رسان شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی از 15 اسفند 1401

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز ، صبح امروز جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران مهریز به ریاست فرماندار شهرستان و دیگر اعضا برگزار شد.

محمد دهقان بنادکی فرماندار شهرستان مهریز در این جلسه با اشاره به اینکه ستاد بحران و ستاد خدمات سفر شهرستان از ۱۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه سال جدید آمادگی کامل داشته باشند ادامه داد: همه دستگاهها از نظر امکانات و نیروهای لازم و ضروری از آمادگی کافی برخوردار باشند.

وی همچنین بر آماده باش دستگاه های مربوطه در مواقع بحران یا در مناطق مواجه به پیک ترافیکی تاکید کرد.

فرماندار مهریز در ادامه تصریح کرد: آموزش و پرورش و مراکز بوم گردی شهرستان هماهنگی های لازم را در این ایام برای اسکان و استقبال از مسافران نوروزی با حفظ رعایت شئونات اسلامی انجام دهند.

وی به افتتاح پایگاه امداد و نجات هلال احمر دهستان تنگ چنار و مدرسه شاهد مهرعظام در ایام نیمه شعبان و آستانه عید نوروز اشاره کرد و افزود: با افتتاح این پایگاه، می توانیم از خدمات آن در ایام نوروز استفاده کنیم. فرماندار مهریز با بیان اینکه سال گذشته آمار فوتی ایام نوروز در سطح استان آمار نسبتا بالایی بوده است بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان مهریز به علت مسیر پرتردد، نقاط حادثه خیز دارد امیدواریم با اجرای برنامه های پلیس راهور و حضور فیزیکی در مناطق پر تردد، آمار فوتی نداشته و تصادفات را در این تعطیلات کاهش دهیم.

در ادامه این جلسه به بررسی مصوبات جلسه قبل و ارائه گزارش مباحث مربوطه پرداخته شد.

۱۴۰۱/۱۲/۱۱

روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز