رئیس هیئت اجرایی انتخابات میبد با دعوت  از مردم



رئیس هئیت اجرایی انتخابات شهرستان میبد از مردم همیشه درصحنه میبد دعوت کرد در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرشورتر از دور اول مشارکت کنند .
سید جمال سجادی پور درآستانه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری  با بیان اینکه دوردوم انتخابات به لحاظ انتخاب یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی از حساسیت بالایی برخوردار است گفت : از شما مردم انقلابی و همیشه درصحنه شهرستان میبد دعوت می کنم تا جمعه پانزدهم خرداد با حضور پرشور و گسترده با انتخاب اصلح ، کار انتخابات را به اتمام برسانید .
فرماندار میبد تصریح کرد : مشارکت بالای مردم درانتخابات باعث عزت و استقلال و بالا رفتن ضریب امنیت کشور و تولید قدرت ملی می شود و پشتوانه بالایی برای مسئولین نظام و در راس آن ریاست جمهوری است .
وی  گفت : با تمهیداتی که اندیشیده شده و مقدمات فراهم است؛  از مردم خوب شهرستان میبد دعوت می کنیم در روز جمعه پانزدهم تیرماه همچنان که در دور اول با مشارکت بالا 65 درصد حضور پیدا کردند ؛ در دور دوم هم با حضور پررنگ خود پای صندوق های رای ، پایبندی خود را درحمایت و پشتیبانی از نظام و انقلاب و کشور نشان دهند و حماسه دیگری را از شور و شعور و وحدت و همدلی و مشارکت به نمایش بگذارند .
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان میبد خاطرنشان کرد : 85 شعبه اخذ رای که 66 شعبه آن در شهر میبد ، 13 شعبه دربفروئیه و 6 شعبه در ندوشن برای اخذ آراء مردم پیش بینی شده است با حضور بیش از 3هزار نفر عوامل برگزار کننده انتخابات روز جمعه کار انتخابات را به پایان خواهند رساند .
سجادی پور گفت : امیدواریم روز جمعه شاهد  انتخابات سالم ،  باشکوه و پرشور در شهرستان میبد باشیم .