در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره پست شهرستان مهریز بیان شد؛

صداقت و امانت‌داری ویژگی اصلی کارکنان شرکت ملی پست است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، صبح امروز مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره پست مهریز با حضور امام جمعه مهریز، مدیرکل پست استان یزد، فرماندار مهریز و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.
امام جمعه مهریز در این مراسم بیان کرد: پست یک نهاد گسترده ای است که خدمات فراوانی به مردم ارائه می کند.
وی افزود: پست موجب كاهش هزینه واتلاف وقت مردم در ارسال مرسولات می شود ودر برخی مواقع یك نامه مشكلات اقتصادی بسیاری را رفع می كند كه این امر نشانگر اهمیت و جایگاه پست است.
محی الدینی خدمات اداره پست را در شهرستان راضي كننده دانست و گفت: صداقت و امانت داری ویژگی اصلی کارکنان شرکت ملی پست است.
رحمانی پور مدیرکل پست یزد در ادامه از اهمیت و جایگاه پست گفت و اظهارکرد: پست به منزله یک نهاد گسترده خدماتی و ارتباطی همواره با سایر بخش‎‎های اقتصادی‌ در ارتباط است، به عبارتی ترافیک پستی هم‎سو با تولید بخش‎‎های اقتصادی نوسان می‌کند.
وی افزود: پست‌چی‌ها از جمله قشرهای زحمت‌کشی هستند که با شیوع ویروس کرونا نه تنها خانه نشین نشدند بلکه با حضور بی سپر در دل خطر و جابه جایی مرسوله‌ها باعث ماندگاری بیشتر مردم در خانه‌ها و پیشگیری از گسترش بیشتر بیماری کووید ۱۹ در شهر و روستاها شدند.
رحمانی پور ادامه داد: شیوع ویروس کرونا بسیاری از رفتارهای اجتماعی مردم را تحت تأثیرقرار داده و امروز شاهدیم که بسیاری از مردم کالاهای مورد نیاز خود را با استفاده از فروشگاه‌های مجازی تهیه و بسته‌های خود را از طریق پست دریافت می‌کنند که قطعا،فعالیت‌های پست نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.
همچنین فرماندار مهریز امانتداری و احترام به حقوق شهروندان را مهم‌ترین وظایف پست برشمرد و گفت: متدین بودن در عین خدمت به مردم، اصولی است که یک کارمند اداره پست باید آن‌ را سرلوحه کار خود قرار دهد تا از گزند خیانت در امان باشد.
دهقان بنادکی با تاکید بر کیفیت خدمات پستی خاطرنشان کرد: دقت، سرعت و امنیت در ارسال و توزیع مرسولات از حساسیت خاصی برخوردار است و موفقیت شبکه پستی در گروی رعایت این اصول است.
مقام عالی دولت در شهرستان مهریز تصریح کرد:امروزه نقش ارزنده کارکنان اداره پست در مقابله با بیماری کرونا برهیچکس پوشیده نیست و باید قدردان این عزیزان بود.
در پایان این مراسم از زحمات آقای حسن فتاحی تقدیر و آقای علی ابویی به سمت سرپرست اداره پست شهرستان مهریز منصوب شد.