فرماندار شهرستان مهریز در گردهمایی بسیج خواهران ادارات استان یزد بیان کرد:

خانواده نقش مهمی در مصون سازی فرزندان از آسیب های اجتماعی دارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، فرماندار مهریز در گردهمایی بسیج خواهران ادارات استان یزد که به مناسبت روز خانواده در باغ جهانی پهلوان پور مهریز برگزار شد بیان کرد:
خانواده به عنوان مهم ترین كانون بشری، در تشكیل، پیشرفت و موفقیت یك جامعه و ملت نقش مهمی دارد.
وی لزوم توجه به بنیان‌های خانواده را مهمترین مسئله فرهنگی دانست و گفت: باید با تقویت بنیان خانواده در راستای حل معضلات فرهنگی گام برداریم.
فرماندار مهریز با اشاره به نقش خانواده در مصون سازی فرزندان از آسیب های اجتماعی افزود: حفظ نظام خانواده از آسیب های اجتماعی و همچنین آموزش شهروندان پیرامون مهمترین حقوق اجتماعی می تواند تحکیم بنیان خانواده را فراهم سازد .
دهقان بنادکی تصریح کرد: امروز وظیفه داریم تا در برابر توطئه های استکبار جهانی با هر ترفند و عنوانی بایستیم و نقش خویش را به درستی ایفا کنیم که در این میان نقش بانوان برای حفظ و تحکیم بنیان خانواده مؤثر است.
مقام عالی دولت در شهرستان مهریز بیان داشت:جایگاه و نقش زن و همسر در مکتب اسلام بسیار ارزشمند است و مکتب الهام بخش و انسان ساز اسلام و قرآن کریم نمونه های ارزشمندی از بانوان همچون حضرت خدیجه(س)، حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) را معرفی می کند که توانستند حماسه های بزرگ را خلق کنند.
و در پایان فرماندار مهریز با توجه به شرایط پیش رو و شیوع بیماری کرونا، رعایت همگانی دستورالعمل های بهداشتی و ترزیق دز یادآور واکسن را در این جمع خواستار شد.