فرماندار مهریز در نشست با رئیس و کارکنان اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تاکید کرد؛

آموزش های مهارتی در شهرستان با توجه به ظرفیت نیاز سنجی شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، در نشستی که رییس و کارکنان اداره فنی و حرفه ای مهریز با فرماندار شهرستان به مناسبت هفته مهارت و کارآفرینی داشتند دهقان بنادکی ضمن گرامیداشت این هفته بیان کرد:
آموزش های فنی و مهارتی در مهریز باید با برنامه ریزی های لازم و ظرفیت های شهرستان نیاز سنجی شود.
وی افزود: مولفه اصلی و شرط لازم اشتغال، مهارت است و باید آموزش های فنی و مهارتی در شهرستان به سمت ایجاد اشتغال پایدار هدایت شوند.
فرماندار مهریز گفت: اداره فنی و حرفه ای مهریز با ارتباط مستمر با صنایع شهرستان و آموزش های مهارتی متناسب با بازار کار می تواند به توسعه صنعت مهریز کمک وافری داشته باشد.
وی تاکید کرد: نقش آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای در توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر انکارناپذیر است و آموزش‌های مهارتی در ایجاد فرصت‌های مناسب شغلی، افزایش تولیدات و سطح درآمد و تقویت بنیه اقتصادی خانوارها و کاهش نرخ بیکاری نقش مؤثری دارد.
دهقان بنادکی افزود: توسعه کارآفرینی و اشتغال‌زایی در روستا مستلزم آموزش و توانمندسازی است لذا با نیاز سنجی برگزاری دوره های آموزشی سیار در روستاهای سطح شهرستان صورت گیرد.
و در پایان پس ارائه گزارشی از اقدامات اداره فنی و حرفه ای مهریز و اعلام برنامه های هفته مهارت و کار آموزی، فرماندار مهریز از زحمات رییس و کارکنان این مجموعه تقدیر کرد.