دیدار فرمانده سپاه شهرستان با فرماندار مهریزبه مناسبت هفته دولت

همزمان با هفته دولت علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز به همراه معاونت های این مجموعه با زارع زاده فرماندار شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

 همزمان با هفته دولت علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز به همراه  معاونت های این مجموعه با زارع زاده فرماندار شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

رضا زارع زاده فرماندار شهرستان مهریز ضمن قدردانی از زحمات ناحیه مقاومت بسیج در راستای رشد و شکوفائی شهرستان در حوزه های مختلف بیان کرد: مجموعه فرمانداری قدردان زحمات فرمانده سپاه شهرستان ، کارکنان و بسیج مردمی هست که  در کنار دولت همواره در راستای ارتقاءامنیت و حفظ آرامش شهرستان تلاش خود را به کار بسته اند.


وی با اشاره به حمایت های سپاه از قشر کم برخودار و ضعیف شهرستان ادامه داد: مجموعه سپاه همواره تلاش ها و حمایت های لازم در راستای کمک به قشر کم برخودار و ضعیف جامعه انجام داده است، که این مایه مباهات مسئولین می باشد.

در ادامه سرهنگ علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز ضمن تبریک هفته دولت و تقدیر تشکر از تلاش های  فرماندار مهریز گفت:  مجموعه سپاه آمادگی خود را برای یاری به مسئولین شهرستان به ویژه مجموعه فرمانداری در راستای پیشرفت، توسعه‌ و رفع محرومیت اعلام می کند.